HR Coordinator
Сичим С.п.А Казахстан, Филиал
Атырау
2 дня назад
source : Электронный Центр занятости населени

Main tasks : Facilitating human resources processes Administering employee health and welfare plans Acting as a liaison between employees and insurance providers Resolving benefits-

related problems Ensuring the effective utilization of plans related to HR programs and services Administering health and welfare plans, including enrollments, changes, and terminations Answering employee requests and questions Assisting with new employee hiring processes Requirments : Proven experience as an HR coordinator or relevant human resources / administrative position Knowledge of human resources processes and best practices Strong ability in using MS Office (MS Excel and MS Powerpoint, in particular) Experience with HR databases Conditions : rotation work 28 / 28

Откликнуться
Добавить в избранные
Удалить из Избранного
Откликнуться
Мой Email
Нажимая «Продолжить», я даю согласие neuvoo на обработку моих данных и отправку уведомлений по электронной почте, как описано в Политике конфиденциальности neuvoo. В любое время я могу отозвать свое согласие или отказаться от подписки.
Продолжить
Форма заявки