Contracts Specialist, CDD, temporary position
KIMEP University
Almaty, Almatı oblısı, Kazakhstan
3 дня назад
Job Description

The Corporate Development Department is looking for a temporary replacement to the folloeing position ( maternity leave cover of the main employee):

Only for citizens of Kazakhstan or those who have valid permanent residence

Job Title:                      Contracts Specialist

 

Division:                      Research, International and Strategic Affairs

 

Department:                 Corporate Development

 

Position reports to:      Director of Corporate Development Department

 

Job Purpose Summary: Duties of Contracts Specialist are preparation, signing and maintaining the database of trilateral contracts and any other contracts initiated by the Corporate Development Department, communication with all partners  under these agreements.

 

Key Responsibilities and Duties:

 

  • Prepare, sign and file contracts;
  • Technical organization of meetings with sponsors;
  • File the Department’s documents;
  • Update database of corporate partners;
  • Cooperate with Financial Aid Office to report to sponsors
  • Prepare and conclude partnership agreements between KIMEP and business sector;
  • Identify potential donors for financial sponsorship and support;
  • Interact with other departments of KIMEP;
  • Analyze grants/sponsorship  activity of KIMEP on a regular basis;
  • Maintain regular contacts with sponsors and keep searching for new sponsors and contacts;
  • Maintain contacts with external scholarship alumni;
  • Support and encouragement of students in their participation in international competitions;
  • Report to the Director of the Department on a regular basis;
  • Perform other duties as might be directed by the director or deputy director of the department.

****************************

 

Отдел Корпоративного Развития объявляет о временной вакансии ( на период отпуска по уходу за ребенком основного сотрудника)

 

Должность:     Специалист по контрактам

 

Подразделение: Исследований, международного и стратегического развития

 

Отдел:             Корпоративного Развития

 

Непосредственный руководитель:   Директор Отдела Корпоративного Развития                  

 

Цель учреждения данной позиции: Обязанности специалиста по контрактам: подготовка, подписание трехсторонних контрактов и других договоров, инициируемых отделом, ведение базы данных по всем договорам, коммуникация со всеми партнерами, с кем заключены договора..

 

Основные служебные обязанности:

  • Подготовка, подписание договоров;
  • Техническая организация встреч со спонсорами;
  • Хранение документации Отдела;
  • Обновление базы данных по договорам;
  • Сотрудничество с отделом Финансовой Поддержки с целью ведения отчетности спонсорам,;
  • Подготовка и заключение партнерских соглашений между КИМЭП и бизнес сектором;
  • Взаимодействие с другими структурными подразделениями КИМЭП;
  • Анализ работы по привлечению грантов/спонсорства для КИМЭП на регулярной основе;
  • Поддержание контактов со спонсорами на постоянной основе и поиск новых спонсоров, установление новых контактов;
  • Поддержание контактов с выпускниками, обучающимися на внешние гранты;
  • Поддержка и поощрение студентов для их участия в международных конкурсах;
  • Отчетность Директору Отдела на регулярной основе;
  • Выполнение других поручений непосредственного руководителя, а также заместителя директора в рамках своей компетенции.

 


Qualifications

Minimum Qualification: Bachelor degree; strong communication and organizational skills, strict attention to details, initiative and responsive; excellent knowledge of English and Russian.

 

Preferred Qualifications: Good user of Excel and Access, experience in managing database; knowledge of Kazakh.

 

Минимальные навыки: Высшее образование; не менее 1 года; организованность, внимательность; базовые навыки работы на компьютере; свободный уровень владения английским и русским языками.

 

Предпочтительные навыки: Знание Excel и Access на уровне продвинутого пользователя, опыт администрирования баз данных; знание казахского языка.  



Additional Information

 Interested internal employees may apply till May 6. 2021 (Inclusive) via this source  or via HR Portal: hr,kimep.kz

Please indicate your salary expectations to the position KZT, gross.

_____________________________________________________________________

Все заинтересованные кандидаты могут подать отклик через данный ресурс либо через HR портал: hr.kimep.kz  до 6 мая, 2021 (включительно). Пожалуйста укажите ожидания по заработной плате (тенге/до вычета НДФЛ).

Сообщите об этом задании
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Откликнуться
Мой Email
Нажимая «Продолжить», я даю согласие neuvoo на обработку моих данных и отправку уведомлений по электронной почте, как описано в Политике конфиденциальности neuvoo. В любое время я могу отозвать свое согласие или отказаться от подписки.
Продолжить
Форма заявки