Admin Support
Sarens Group
Atyrau, KZ
1 день назад

Job description

support all admin issues, including coordination of mobilization of the new comers.

travel coordinating, providing full information regarding accommodation.

support project management activities and all project processes.

support with translating e.t.c.

coordinationg the TCO process for badging / training ect.

Profile

proven min. 2 years of work experience as a security badging / training admin position / HR assistant position or relevant position.

be familiar with the TCO process for badging / training ect.

excellent knowledge PC / Outlook / Excel.

We offer

great experience in SARENS - the recognized worldwide leader and reference in heavy lifting and engineered transport.

TCO projects. / location CaTRo.

3 times meals.

Откликнуться
Добавить в избранные
Удалить из Избранного
Откликнуться
Мой Email
Нажимая «Продолжить», я даю согласие neuvoo на обработку моих данных и отправку уведомлений по электронной почте, как описано в Политике конфиденциальности neuvoo. В любое время я могу отозвать свое согласие или отказаться от подписки.
Продолжить
Форма заявки